Szczegóły posta:
Udostępnij:
Przejdz do innego posta:

Finanse Dziecka

Seminarium „Finanse Dziecka”

… aby Twoje Dziecko  było zamożne!!!

… aby Twój Wnuk był bardzo bogaty!!!

 

Program ma charakter orientacyjny, oznacza to, że:
  • początek Seminarium,
  • przerwy
  • zakończenie
 są o ustalonych godzinach i nie zmieniają się.
Czas trwania sesji jest orientacyjny i może ulegać drobnym zmianom – kilka do kilkunastu minut.
08.45 – 09.45     Rejestracja uczestników
  • Pobór materiałów.
  • Poranny kubek kawy lub herbaty , drożdżówka
Część I do lunchu
Sesja
10.00-10.15
Sesja otwierająca
  • Inauguracja szkolenia,
  • Logistyka,
  • Przedstawienie trenerów
  • Wprowadzenie
10.15-10.40
Sesja: Jak pracujemy?
  • Kontrakt z grupą
  • Metody interaktywne
  • Sens i cel interaktywnej dydaktyki
  • Szacowanie finansów
10.40-11.20
Sesja: Jak komputer pomoże nam w osiąganiu zamożności?
  • Co daje komputer finansowy?
  • Jak rozmawiać z komputerem finansowym?
  • Jak przekładać zagadnienia finansowe na język komputera finansowego?
11.20-11.45
Sesja: Jak wygenerować dodatkowe pieniądze?
  • Co to jest współczynnik NPG SMP?
  • Jak zyskiwać na przepływach finansowych?
  • Jak szklany słoik pomaga budować zamożność?
11.45-11.50
Energetyczny Przerywnik Dydaktyczny
11.50-12.15
Sesja: Jak wygląda życiorys finansowy dziecka i dorosłego?
  • Co to jest życiorys finansowy?
  • Jakie zdarzenia można przewidzieć?
  • Jak kształtować życiorys finansowy własnego dziecka/wnuka?
12.15-12.40
Sesja: Jak określać pieniądze konieczne do realizacji potrzeb?
  • Co daje linia czasu w planie finansowym?
  • Na czym polega przewidywanie ?
  • Co to jest prefinansowanie?
12.40-13.00
Sesja: Jak zrobić 18 urodziny  o 60% taniej?
  • Jakie elementy uwzględnić?
  • Jak planować przyjęcie bez inwestowania?
  • Jak planować przyjęcie z wartością pieniądza w czasie?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
 Lunch: zdrowa żywność CellReset
 Część II po lunchu do przerwy
13.50 – 14.15
Sesja: Jak wykształcić dziecko za 1/3 ceny?
  • Jakie elementy edukacyjne uwzględnić?
  • Jak planować edukację bez inwestowania?
  • Jak planować edukację z wartością pieniądza w czasie?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
14.15 – 14.40.
Sesja: Jak kupić dziecku mieszkanie za 25% ceny?
  • Jakie elementy przyszłej nieruchomości uwzględnić?
  • Jak planować nieruchomość bez inwestowania?
  • Jak planować nieruchomość z wartością pieniądza w czasie?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
14.40 – 15.05
Sesja: Jak zrobić dziecko zamożnym?
  • Jakie elementy zamożności uwzględnić?
  • Jak planować zamożność bez inwestowania?
  • Jak planować zamożność z wartością pieniądza w czasie?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
15.05  –  15.30
Sesja: Jak zrobić z wnuka multimilionera?
  • Kiedy rodzi się mentalnie wnuk?
  • Jakie aspekty  multimilionera uwzględnić?
  • Jak planować majątek multimilionera z wartością pieniądza w czasie?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
15.30 – 16.00
Sesja: Jak zrobić z becikowego wieloletnią emeryturę?
  • Jak ustalić emeryturę?
  • Jakie warianty inwestycyjne przyjąć?
  • Jak zdecydować o rodzaju renty kapitałowej?
  • Obliczanie przykładu Twojego Dziecka/Wnuka
16.00 – 16.25
Kawa, Herbata, ciastko
Część III od przerwy do zakończenia seminarium
16.25 – 16.50
Sesja: Czy inflacja jest groźna w życiu dziecka?
  • Jak zrozumieć inflację?
  • Jak obliczać wartość nabywczą?
  • Jak obliczać ekwiwalent potrzebnej kwoty?
16.50 – 17.20
Sesja: Co daje Bank, TFI i polisa ubezpieczeniowa z funduszem?
  • Jak opodatkowany jest produkt bankowy?
  • Jak opodatkowany jest produkt Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych?
  • Jak opodatkowany jest produkt Towarzystwa Ubezpieczeniowego?
17.20 – 17.45
Sesja: Jak zadbać o niezależność finansową dziecka?
  • Jak ustalić poziom niezależności finansowej?
  • Jak określić konieczne przepływy finansowe?
Jak zbudować system decyzyjny i system działań?
17.45 – 18.15.
Sesja: Jak nauczać dzieci o finansach?
  • Jak dobrać kwoty pieniężne i czas do nauki?
  • Jak stworzyć bajkę finansową z morałem?
  • Jak dostosować treści do wieku dziecka?
18.15 – 18.45
Sesja: Jak realizować działania finansowe z korzyścią?
  • Gdzie szukać możliwości?
  • Jakie pytanie zadawać?
  • Jakie możliwości można stworzyć we współpracy z FTS?
18.45 – 19.00
Sesja zamykająca
  • Podsumowanie
  • Certyfikaty
  •  Wspólne  zdjęcie
  •  Ewentualna dalsza współpraca

Spis treści

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Inne wpisy

1 Wiadomości ogólne

Punkt 1 Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://dev.andrzejfesnak.pl Punkt 2 Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Agencja Reklamowa Garus Marianna, EFG®, EFC® 41-706 Ruda Śląska

Czytaj więcej »