Dlaczego moja kurtka gra rolingstonsami u krawcowej – czyli nowe przyczynowo-skutkowe mechanizmy kulturowe?

W dobie epoki informacyjnej i biznesu online istnieją jeszcze epigoni poprzedniej epoki.
Krawcowa to taki typowy offlinowy biznes jak szewc, ale bez zasady  mix-marketingu.
Co nie znaczy, że znak czasu nie dotyka i takich miejsc.

Co ma wspólnego szewc z mix-marketingiem?

Niby nic, ale sprawy mają się tak – żeby wybrać się do szewca musisz mieć zegarek. I z reguły masz jeden a butów więcej niż jedną parę.
Dlatego pewnie wiesz gdzie jest szewc!

Na początku należy poszukać galerii handlowej. Łatwo poznać, co to  jest Galeria Handlowa, ponieważ to takie miejsce, które zajmuje się sprzedażą ubrań czyli modą i sprzedażą sprzętu AGD. A jeżeli takich sklepów jest dużo w jednym miejscu, to należy tam
się udać. Udać się należy z powodu  użytkowania zegarka. Kiedyś zegarki się nakręcało ale nadszedł czas, żeby baterię się wymieniało. Najpierw twoje sprawne oko prześlizgnie się wokół wystaw,  w których zobaczysz, że tylko określony kolor „szmat na człowieka”  czyli galeriane
haute couture  a innymi słowy moda – z ciebie człowieka uczyni. Dowiesz  się także, że dzięki Galerii Handlowej zostaniesz o 49% taniej człowiekiem. Posilony tą wspaniałą nowiną być może zauważysz Punkt Dorabiania Kluczy. Jeśli więc nadal masz zamiar wymienić baterię w zegarku, może zauważysz, że inni przynoszą do Punktu Dorabiania kluczy buty. I jak zapamiętasz tę skutkowo-przyczynową regułę, to będziesz wiedzieć, że buty naprawia się tam gdzie możesz dorobić klucz, a przy okazji stać się lepszym człowiekiem o kilkadziesiąt procent taniej.

Ale krawcowa tak nie ma.

Czytaj dalej

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Scroll to Top